среда, 15. март 2017.

Hoće li me oteti Pripadnik MUP-a RS zaštićen Odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske

piše: Slobodan Vasković

1.
“U vezi sa Vašim pitanjem, obavještavamo Vas da nismo u mogućnosti da odgovorimo, poštujući Odredbe Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske. Navode iz Vašeg pisma proslijedili smo nadležnoj organizacionoj jedinici na postupanje”, odgovorila je na moj upit Mirna Miljanović, načelnik Odjeljenja za odnose sa javnošću MUP RS, 13.03. ove godine.  

2.
Isti dan, nešto ranije, uputio sam upit MUP RS: 
Molim Vas da mi u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama što hitnije odgovorite da li je L.N. pripadnik MUP Repubike Srpske i, ako jeste, na kojoj je poziciji, odnosno radnom mjestu? 

3.
U Upitu sam naveo puno ime i prezime, ali kako L.N. štite “Odredbe Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske”,  ne usuđujem se navesti njegovo ime čak ni u ovom tekstu, da ne bih potpao pod udar zakona.

4.
U upitu MUP RS naveo sam i sledeće:
Razlog za moj zahtjev leži u činjenici da mi je osoba, koja se tako predstavlja, uputila 11. marta ove godine niz prijetećih poruka, iako ja ni na koji način nisam bio u komunikaciji s tom osobom niti je poznajem.

U jednoj od poruka, koju Vam šaljem u atačmentu, navedeno je sledeće: "A sada ti kažem Veljka Vueklića još jednom uzmeš u usta, vidjećemo se što posto".

U sledećoj se dodaje: "Ako ti šta nije jasno, samo reci gdje treba, ja ću doći da razjasnimo to što ti nije jasno".

Još poručuje: "Ako hoćeš rat, samo reci". 

Budući da sam ja objavio seriju tekstova o Veljku Vukeliću, na svom blogu www.slobodanvaskovic.blogspot.ba, smatram da nema dileme da je ovdje riječ o otvorenoj prijetnji, posebno zbog toga što se u drugim porukama koje sam dobio isti dan, od istog lica tvrdi da će me uhapsiti, medijski satanizovati, kao i niz drugih poruka prijetećeg sadržaja. 

S obzirom na to da sam u novembru prošle godine dobio prijetnje da ću biti raznesen i da sam zbog toga morao napustiti BiH, poruke L.N. smatram nastavkom kampanje čiji je cilj moje fizičko uklanjanje.

Tim više, jer moje informacije govore da je navedena osoba pripadnik MUP RS, što bi praktično značilo da meni prijeti institucija.

Kako ne bih prejudicirao stvari, molim Vas da mi odgovorite da li je narečeni pripadnik MUP RS ili ne, jer od Vašeg odgovora zavisi i način na koji ću, koristeći pozitivne zakonske propise, zatražiti zaštitu.

Vjerujem da Vam neće biti teško utvrditi da li je L.N. pripadnik MUP RS i da ću, što je brže moguće, dobiti odgovor na ovaj upit.  

5.
Iz tačke 1. jasno je da im je bilo teško, ali sam već 14.04. pozvan u “nadležnu organizacionu jedinicu”, koja je moj upit dobila “na postupanje” i tu su dva korektna inspektora uradili svoj posao - od slikanja prijetećih poruka do ostalih postupanja.

6.
Mrsko mi je pisati o svemu ovome, ali moram obavijestiti javnost, jer Okružno tužilaštvo neće ništa uraditi povodom ovih očiglednih prijetnji, kao što ni pojedinci iz vrha MUP RS neće dozvoliti da se ni ovaj slučaj, kao ni brojni raniji, pomjeri sa mrtve tačke. Razlog: U pitanju su prijetnje meni, a opštepoznata stvar je da je ministar unutrašnjih poslova Dragan Lukač mene, Slobodana Vaskovića, javno, 30.12.2015., optužio da “Vasković na svom blogu, ne samo ove godine, ali naročito ove godine, poziva na rušenje institucija RS, podriva institucije RS, a naročito MUP RS”.

Iz ministrovih riječi jasno je da se Vaskoviću može prijetiti kad god se hoće, i vikendom, kad je onome koji prijeti dosadno ili bilo kojim drugim danom, jer je Vasković osoba koja urušava RS.

7.
Interesantno je da za mene nisu važile Odredbe Zakona o ličnim podacima, već me je ministar, punim imenom i prezimenom, i bez ikakvih dokaza, optužio za podrivanje Republike Srpske.

8.
Bolje i to nego kramp u glavu, u svakom slučaju.

9.
Ali, vratimo se poslednjem slučaju u kojem mi se, između ostalog, prijeti “hapšenjem u tri minute”.

Krajnje je neobično da Policijski službenik, što L.N. jeste, bilo kome, pa i meni, javno prijeti hapšenjem, putem poruka.

Otkad se to hapšenja lično najavljuju i da li se ova prijetnja može tretirati kao najava otmice, budući da, koliko znam, ne postoji nalog za moje hapšenje?!

Naravno da može, ali Narečeni, koji je zaštićen Odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske (čime mi je, defakto, potvrđeno da je pripadnik MUP-a), ima pravo sebi štošta priuštiti, jer je blizak ministru i Siniši Kostreševiću Leklerku, načelniku UKP MUP RS. 

Postavlja se i pitanje zašto L.N. štiti Veljka Vukelića, koji nije pripadnik MUP RS; Nije čak ni stanovnik Republike Srpske?!

10.
Ako se budem opirao tokom hapšenja/otmice, Zaštićeni Odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske, može me ustrijeliti, jer je naoružan i vrlo obučen, pošto je član Uprave za borbu protiv terorizma i ekstremizma. 

11.
Šta da kažem o “medijskoj satanizaciji” kojom mi prijete pojedini pripadnici MUP-a RS, Zaštićeni Odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske, osim da je moguće zaključiti da Pojedinci iz MUP RS imaju pod kontrolom medije zadužene za ovu vrstu poslova, nakon što izvrše otmicu, ustrijele, pretuku, polome….

12.
Zbog Lukačevih prijetnji, javno izgovorenih 30.12.2015., odbijao sam svaku saradnju sa MUP-om RS (sa Tužilaštvom sam sarađivao, iako je to bilo bačeno vrijeme, jer ni oni neće ništa da urade kada mi se prijeti), ali kako je Zaštićeni Odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Ministarstvu unutrašnjih poslova Republike Srpske, koji mi je prijetio, pripadnik MUP-a RS, ovaj put sam dao konkretne dokaze i izjavu nadležnoj organizacionoj jedinici na postupanje.

Koji su je/će je uputiti Okružnom tužilaštvu, koje neće ništa učiniti, jer su tužioci ambiciozni - nerad na predmetima koji se tiču S.V. znači, valjda, korak naprijed u karijeri.

13.
Ne očekujem, kao ni dosad, ništa od MUP-a RS i Okružnog tužilaštva, sem da nastave da tolerišu, samim tim i ohrabruju, napade na mene. Očekujem i dalje napade, ali već sam navikao. 

14.
Nadležna organizaciona jedinica za postupanje (MUP RS) protiv mene, u punom je naletu. 

15.
Ostanite sa mnom, dok me ne otmu!