среда, 24. август 2016.

Vasković Plehu: Zapanjen sam da ste još uvijek na slobodi i dobro je što niste prehlađeni

Poštovani Hasane,
iskreno sam zapanjen da ste, nakon svega što ste počinili, još uvijek na slobodi!

Ta činjenica zorno svjedoči koliko BiH nije pravna država. Ali ja vjerujem u onu Galilejevu da se ipak kreće. I okreće.

Posebno što ja znam šta si radio ovog ljeta: Sa bjeguncem od pravosuđa BiH Zlatanom Mijom Jelićem na Hrvatskom primorju. A znaju i drugi.

Dragi Hasane, Vi ste 12. avgusta smijenjeni sa pozicije šefa kabineta Glavnog tužioca. Očito, još uvijek u to ne možete da povjerujete. Ali to je već Vaš problem, a ne moj.  

Hasane, ja iznosim istinu, a Vi iznosite Neistinu.

Vi jeste opstruisali brojne predmete i o tome postoje relevantni dokazi na osnovu kojih ćete Vi, ako bude pravde, (a biće), biti presuđeni. 

Što se tiče Vašeg komentara o mom poznavanju rada Tužilaštva, neću se na njega osvrtati. Nepotrebno je, jer izvrsno poznajem rad mafijaške organizacije unutar Tužilaštva, kojoj i Vi pripadate.

Što se tiče Vaših prijetnji tužbom za klevetu - Bujrum. Napokon da nešto iz Tužilaštva BiH ode na Sud. Pa makar to bila i tužba protiv mene.

Uz to, Ja sam veteran tih sudskih procesa i vrlo rado ću pred svakim Sudom demonstrirati moć argumenata koji potvrđuju sve moje izrečene navode o Vama i Vama sličnima. 

Ubijeđen sam da ću ja na ta ročišta dolaziti kao slobodan čovjek, a Vi u pratnji Sudske policije. 

I za kraj sasvim lično: Dobro je da se Vi ne krijete u frižideru, već tamo držite samo telefon. Nećete se prehladiti.

Kao što možete primijetiti znam ja Vas i pohvaliti.

S poštovanjem, 
Slobodan Vasković