четвртак, 12. мај 2016.

Slobodan dan

piše: Slobodan Vasković

Danas sam uzeo slobodan dan.

I dobro zaključao Dveri. Da me ne bi Zajednica Etažnih Vlasnika upisala za Kontramiting.

Onda sam uzeo da heklam. Jer kad sam slobodan heklam. Fantomku.

Nakon čega sam sam očistio Bager. Zlu ne trebalo. Može se naći neki objekat bez građevinske dozvole. I to u sred noći.

Posle toga mi je bilo dosadano, pa sam opet preslušao Paranoja Acu i sav se naježio. I odmah sakrio  Srpski Barjak. Da ga ne bih morao ukrstiti ni sa kim.

Pa sam onda preslušao Necu Gnjecu. I odježio se. I izvadio onaj Srpski Barjak i uperio ga. Zna se gdje.

Onda sam gledao RTRS i Irineja. Koji je dobio Savjet Odozgo. Iako ga baš zabole za Nas Odozdo.

Irineja. Ne Njega.

Irinejev Savjet Odozgo glasi: Faktura je iz Raja izašla.

Potom sam gledao RT RS. Sa Fantomkom na glavi. Da me ne prepoznaju i ne uruče mi poziv za Kontramiting.

Nakon Dnevnika sam zaključio da je Protest Dosje X, čim je Aca otišao u Paranormalno, Neca Gnjeca u Paraabnormalno, a Režim u mišiju rupu.