уторак, 17. новембар 2015.

Vasković napadnut na ulici

Danas oko 14.20 časova, u blizini zgrade u kojoj stanujem, nepoznati mladić, star oko tridesetak godina, snažno me je udario ramenom.

Zatražio sam od njega obrazloženje zašto to čini, ali je on odbio da kaže bilo šta. Kada sam od njega zatražio njegovo ime, odbio je da se predstavi.

Rekao sam mu da ga neću pustiti i da ću ići za njim dok ne sretnem prvog policajca da bi prijavio napad, na šta je on počeo da psuje i dodao: Samo izvoli!

Išao sam za njim, namjeravajući da ga prijavim policajcu koji stoji pred Specijalnim tužilaštvom, ali on je skrenuo u jednu poprečnu ulicu.

Odjednom je počeo da me naziva „narkomanom“, da viče ga prestanem napadati, mada ja nisam rekao ni riječi i da poziva ljude na ulici da ga odbrane od mene.

Bilo je zaista šokantno i nema dileme da me je napao po nečijem nalogu.
Ja jesam obavijestio dežurnog policaja pred Specijalnim tužilaštvom, a napadač je pobjegao prema ulici Vase Pelagića.

Napad sam prijavio na dežurni broj u policiji 122.

Ovo je treći napad na mene u poslednja dva mjeseca.

Prva dva napada nisam ni prijavljivao, već sam samo obavijestio javnost da sam zamalo izmakao ispred automobila, a o dešavanjima na Vlašiću 10. septembra, kada sam jedva umakao džipu, koji je namjeravao da me izgura s puta, sam nezvanično obavijestio pojedince iz vrha MUP RS.

Džip, koji me je 10. septembra nešto prije osam časova ujutro pokušao izgurati sa ceste, imao je tablice koje nisu evidentirane. Preciznije, imao je lažne tablice.