недеља, 23. новембар 2014.

Novinar Igor Požgaj i snimatelj Dragan Kelečević, obojica sa ATV-a, pozivaju na likvidaciju Vaskovića i prebijanje Puhala

piše: Slobodan Vasković

Igor Požgaj, novinar ATV-a i Dragan Kelečević, snimatelj te TV kuće i brat Nataše (Kelečević) Tešanović, suvlasnice ATV-a, pozivaju na Fejsbuku na prebijanje/ubijanje Slobodana Vaskovića i Srđana Puhala. U tome im asistira i izvjesni Bojan Vučenović, koji tvrdi da se „Vasković neće glave nanosati“, te da on i „Aleksandar Damjanović čekaju da im Puhalo padne šaka“.

Očito kod tih hrabrih i smionih Junaka postoji neodoljiva želja da me likvidiraju. Pitanje je da li će to učiniti za džabe, ili će, pak, naplatiti taj svoj ručni rad?! U bonovima ATV-a.

Male polupismene hulje, ljute što sam kritikovao njihovog drugara Požgaja, notornu neznalicu, poltrona i apologetu Režima, organizovali su cjelodnevnu hajku na Vaskovića, kako bi, valjda, sebe predstavili kao heroje i zaštitnike slobode riječi.

Osim toga, očito je da im nikako ne odgovaraju moji tekstovi o kriminalu u koji je upetljan Darko Aleksić, suvlasnik ATV, kojeg je nedavno Tužilaštvo BiH privodilo zbog milionskih malverzacija, a o čemu ta medijska kuća nije rekla ni riječi.

Požgaj ne samo da ne zna ništa, već nije sposoban da pročita ni ono što mu ide na Idiotu, pa bi ATV-u bolje bilo da postavi Idiota umjesto njega kao urednika „Vijesti“.

Nesposoban da napiše bilo šta suvislo, još manje sposoban da razgovijetno pročita ono što mu je napisano, svoje komplekse i frustracije odlučio je da izliječi maštajući sa svojim krvoločnim pajtosima kako meni skinuti glavu. I kako, pride, razbiti Puhala.

Požgaj navija da se odmah ne obračunaju fizički sa mnom, već da me prvo „zarobe, eventualno vežu, pa da odna stidna Vaska priđe i pokaže damu naciji“.

Kad pročitam Požgajeve seksualne maštarije, shvatim da je riječ o Neostvarenom Onanu.

Očito je da vrhunac može ta kreatura doživjeti tek kada mene svežu i krenu da me biju. I ubiju. A i moju porodicu valjda.


Da li je čudno što ta bijedna bulumenta nastupa ovako otvoreno nasilno i prijeti smaknućem i prebijanjem? Nije, jer su oni pod zaštitom Režima i jer taj isti Režim nikada nije dozvolio da se istraže prijetnje upućene Vaskoviću i kazne oni koji stoje iza njih.

Uz to ih je, izvjesno, dodatno ohrabrilo kriminalno ponašanje MUP RS i Uprave kriminalističke policije koji otvoreno pokrivaju koruptivne radnje.

Požgaj, Kelečević i ostala žgadija očekuju da MUP stane i iza njih, čim uspiju da likvidiraju Puhala i mene. I hoće, to je sveti cilj. Zato, samo naprijed. Manite se Fejsbuka, motke u ruke, pištolje i puške, pa direktno na Vaskovića i Puhala. U interesu naroda.
Nema sumnje da će Zoran Mandić, šef UKP-a, uz podršku Radislava Jovičića i Gojka Vasića, koliko sutra saopštiti javnosti da sam ja lično izmontirao ovaj dijalog ubica u pokušaju. 

P.S. Što se opaski hulja o redovnosti mog seksa tiče, moram to oštro da demantujem. Iz njihove pisanije je vidljivo da ih redovno krešem u ostatke mozga!