недеља, 9. март 2014.

SNSD-ovci otvoreno pozivaju na likvidaciju Vaskovića, Čavića…

piše: Slobodan Vasković


Nekolicina prijatelja sinoć mi je skrenula pažnju da se na portalu frontal.rs otvoreno poziva na moju likvidaciju.

I zaista, na portalu frontal.rs, u komentarima ispod teksta "Хрватска потврдила – Зоран Новаковић био у Зенгама", dana 08.03. ove godine komentator pod "nikom" -"nervnipsihijatar", otvoreno je huškao na ubistvo Slobodana Vaskovića i prijetio drugim ubistvima u, kako sam zaključio, skoroj budućnosti. Njegov komentar prenosim u cijelosti, a objavljujem i sliku tog "istupa".

nervnipsihijatar
, 08.03.2014. 19:40:07 [107543]
Симо П. Ороз, 08.03.2014. 19:08:11

U mrznji su velike iluzije i aluzije moj Simo. Nego, ja se pitam sta ce se desiti ako se ovo do kraja raskrinka kao Zlobina specijalna crna operacija? Oce li on opet na miru sjediti u Solajinoj i pijuckati kafu? DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je Vaskovic u pravu, iselio bih se iz RS.

Pitam se jos koliki bezboznik moras biti pa raniti porodicu parama kakve zaradjuje Zlobo VAskovic.. a jos mi je vise za cudo KAKVA kalastura moras biti pa sa takvim pascetom lezati u krevetu i radjati mu djecu.@!
Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne..

Boldovane rečenice nedvosmisleno ukazuju da "nervnipsihijatar" huška Zengu, čije je puno ime Zoran Novaković, sin Laze, rođen 1961. godine, da "odleži skota", to jest Vaskovića, naravno nakon što ga likvidira. (SNSD-ovci već danima lažu o tome da Zoran Novaković nije bio član Zengi, iako sam objavio zvaničan odgovor Ministarstva obrane Hrvatske, koji to potvrđuje, kao i Registar hrvatskih branitelja, koji o tome svjedoči.)

Nema dileme da je ova rečenica ne samo huškanje i poticanje na ubistvo, već i otvoren poziv na moju eliminaciju na najbrutalniji mogući način.

Šta ćemo ako g. Novaković pomisli da će se pred svojim šefovima u SNSD-u, za staž proveden u Zengama, opravdati tako što će moju malenkost fizički ukloniti, a onda me "odležati".

Takođe, šta ćemo ako neki zaslijepljeni SNSD-ovac povjeruje u laži te stranke o Novakovićevoj ratnom putu, pa odluči da mi prekrati život, kako bi zaštitio lik i djelo Milorada Dodika.

Očito, teško pogođeni istinom o ratnom putu u hrvatskoj vojsci svog visokog funkcionera, SNSD-ovci ne prezaju ni od javnih poziva na likvidaciju Slobodana Vaskovića.

Da stvar bude gora, ovdje nije riječ o pozivu samo na moje ubistvo, već i ubistva drugih. O tome svjedoči i poslednja rečenica u pomenutom komentaru, koja glasi: "Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne".

Nema dileme da se ovdje prijeti novim ubistvima. Kako se ja imam smatrati likvidiranim, jasno je da vrli i hrabri komentatori imaju čitav spisak za likvidaciju.

Smatram da su ove dokumentovane prijetnje utoliko veće, zbog toga što se, prema mojim informacijama, iza pomenutog "nika", ali i sličnih, koji na istom portalu pozivaju i na ubistva drugih, kriju jedan visoki funkcioner vladajućeg SNSD-a i jedan mlađani funkcioner te stranke, čiji je otac veoma blizak Miloradu Dodiku.

Njihova imena su mi poznata, ali ih ne navodim, jer sam ubijeđen da će ih SIPA i MUP RS, kojima sam prijavio ove pozive na moju likvidaciju, vrlo vrlo lako otkriti preko IP adresa sa kojih su emitovani ovi direktni pozivi na ubistvo.

Nije mi bilo mrsko da pogledam sinoć komentare i pod drugim tekstovima, pa sam ispod posta “Чавић: Нисмо за насилно рушење власти, али јесмо за мирне демонстрације” ponovo naišao na nik “nervnipsihijatar”, koji iskreno žali što Dragan Čavić nije do sada ubijen (“koliko smo potonuli kao narod govori i to da se jos ziv i zdrav setas iznad zamlje, a priznao si nas kao @genocidase@ na najvisem nivou /Kao Predsjednik RS”), i, što je najužasnije, nada se da će Čavićevo potomstvo uskoro nestati.

I ovaj morbidni komentar i otvoreni poziv na smrt prenosim u cijelosti.

nervnipsihijatar, 08.03.2014. 18:52:16 [107529]
Vidjaj im vrovackih glavurdi! Pa jos glat osisanih na keca, da se bolje vide..
Kakva je razlika rat provesti u Beogradu i u skupstinskoj klupi ratne skupstine RS ili u Malom logoru u Banjaluci a?
Jedino ta sto si mogao na putu do Pala da pogines a nabijajuci hemoroide za stolom evidencije vojne policije u Malom logoru, da fasujes tvrdu stolicu..
Cavicu gnjido sa pasije guzice, koliko smo potonuli kao narod govori i to da se jos ziv i zdrav setas iznad zamlje, a priznao si nas kao @genocidase@ na najvisem nivou /Kao Predsjednik RS!
Posto Bog postoji, siguran sam da ti se potomstvo nece nauzivati one vile na Cokorima!

Prema krivičnom zakonu RS, ovakvi javni pozivi na likvidacije su “podstrekavanje na ubistvo”. U tom nedjelu učestvuju i oni koji su ih emitovali.

Da podsjetim, Rajko Vasić je, svojevremeno, na svom blogu javno pozivao na strijeljanje Dragana Čavića, što govori o kontinuitetu smrtonosnih prijetnji koje dolaze iz SNSD-a.