понедељак, 24. март 2014.

MUP RS: I dalje istražujemo ko je uputio poziv na likvidaciju Vaskovića

piše: Slobodan Vasković

Ministarstvo unutrašnjih poslova i dalje vodi istragu oko poziva na likvidaciju Slobodana Vaskovića i nakon što je banjalučki Osnovni sud odbio da izda naredbu o utvrđivanju IP adrese sa koje je upućen taj poziv.

“U vezi sa Vašim pitanjem koje se odnosi na istragu koja se vodi u vezi sa prijavom koju ste uputili nadležnom tužilaštvu i MUP-u RS, želimo da Vas obavijestimo da policijski službenici MUP-a RS i dalje operativno rade na ovom slučaju. Molim Vas da svaku novu informaciju, saznanje  ili dokaz proslijedite Upravi kriminalističke policije MUP-a RS”, pismeno mi je saopštila Mirna Šoja, Službenik za odnose sa javnošću MUP-a RS.

Na portalu frontal.rs je 08.03.2014. godine komenator pod nikom “nervni psihijatar” uputio poziv na moju likvidaciju.

Sudija za prethodni postupak (Osnovni sud Banjaluka) odbio je da izda naredbu MUP RS da utvrdi IP adresu sa koje je upućen direktan i otvoren poziv na moju likvidaciju.

Poznato mi je sada ime sudije koji je izdao pomenutu naredbu i podržao one koji pozivaju na moju likvidaciju, ali njegovo ime neću objaviti do sutra. Razlog: uputio sam Milanu Tegeltiji, predsjedniku Osnovnog suda, pitanja u vezi sa razlozima odbijanja naredbe o utvrđivanju IP adrese, kao i da mi saopšti ime sudije koji je takvu odluku donio.

Poznato mi je takođe i da je Tegeltija zahtjev Tužilaštva/MUP-a RS o donošenju naredbe za utvrđivanje IP adrese, koji je upućen u Sud, dostavio svom “sudiji od povjerenja” (zaobilazeći druge), sa izričitom sugestijom da taj zahtjev bude odbijen. Tako se i desilo.

Razlog: Iza poziva na likvidaciju Slobodana Vaskovića, prema mojim saznanjima, stoji sin jednog banjalučkog tajkuna, izuzetno bliskog vlastima.

Krvoločni dečko uposlen je u Republičkoj upravi za imovinsko-pravne i geodetske poslove. Tajkun -Tata je poznat kao nasilnik, koji ne preza od najtežih prijetnji. Već mi je prijetio, o čemu sam i pisao. Tada nisam obavijestio nadležne organe, znajući da je to zaludan posao.

Nakon Tate, nastavio je Sin. A i zašto ne bi – krvoločna gospoda gospodare institucijama RS.

Ime te osobe koja je uputila poziv na moju likvidaciju, kao i “poslovno-pravosudne” veze između Tegeltije i njegovog omiljenog sudije, objaviću u narednih dan-dva.

Nažalost, na pitanjima vlastite glave, moram pokazivati i dokazivati u kakvom zlom sistemu živimo i u kolikoj mjeri je banjalučki Osnovni sud sredstvo teških kriminalaca, koji su tu instituciju, zahvaljujući Milanu Tegeltiji i njegovoj nezajažljivoj potrebi za novcem, pretvorili u alat kojim pokrivaju/prirkivaju/legalizuju svoja nedjela.

(nastaviće se)