недеља, 31. март 2013.

Đurđević novi predsjednik šešeljevaca, Blagojević nema pojma o tome

Piše: Slobodan Vasković

Dragan Đurđević je danas izabran za novog predsjednika Srpske radikalne stranke “Dr Vojislav Šešelj“ u Republici Srpskoj. Na Skupštini stranke održanoj u Tesliću Đurđević je dobio ogromnu većinu glasova članova Skupštine.

Đurđević je na ovu poziciju izabran nakon što je nedavno centrala iz Beograda po nalogu Vojislava Šešelja uklonila Mirka Blagojevića sa funkcije predsjednika radikala u RS, zbog njegove otvorene podrške politici Milorada Dodika. Pozvao sam Mirka Blagojevića kako bih dobio njegov komentar na najnovija dešavanja u SRS „DR Vojislav Šešelj“ u RS. Razgovor prenosim u cjelini.

Gdje si Mirko?
Blagojević: Pozdravljam. Evo me sina učim tenis. Ja sam ti majstor u tom sportu. Pobjedio sam na preko 50 turnira vetarana u BiH i Srbiji.

Šta su te ovo smijenili?
Blagojević: Koga?

Tebe.
Blagojević: Gdje?

Na Skupštini stranke u Tesliću.
Blagojević: To je nova Srpska radikalna stranka – Mićo Mićić. Mene oni ne mogu smijeniti. Ja sam predsjednik stranke i ja zakazujem Skupštinu stranke.

vezani tekst