среда, 11. април 2012.

Sasvim običan dan


Piše: Slobodan Vasković


7h 15 minuta – Šetam operisanu karotidu parkom Mladen Stojanović u društvu riječanina Bože Miokarda, koji je izveo u šetnju ostatke srca nakon frontalnog infarkta. Usta ne zatvara: „Izbjego sam, ratovao sve vrijeme, opalilo me, penzionisalo me, sada mi dvaput smanjilo penziju, ostalo 190 marki, j.. ti vlast..., djeca studiraju, žena na dijalizi... Pitam od čega živi. „Od penzije iz Hrvatske, srećom i ja i žena smo tamo radili, da nije toga, poskapali bi“. Nastavlja da drobi, psuje, pljuje..., žrtva životnog cinizma.


9h 00 minuta – Pijem kafu. Za susjednim stolom Ćelo Zelenaš. Žali mi se: „Nemaš ti pojma sa kakvom stokom ja radim, ko su moji klijenti, sve kockari, pijanci, barabe..., gotovo isti kao oni o kojima ti najviše pišeš“. 


Tačno u podne – Slučajno se nađoh na parkingu preko puta Palate predsjednika. Blindirani mercedes upaljen, ne čuje mu se motor; izlazi predsjednik pod budnim okom pratnje, pale se rotacije; pogledam niz ulicu, raskrsnica, udaljena dvadesetak metara, već je blokirana; 
blinda klizi tik kraj mene, na raskrsnici skreće desno; za minutu sam na tom mjestu, mahinalno pogledam desno i vidim mercedes parkiran pred zgradom u koju je smješten Savez sindikata, koja je od Palate predsjednika udaljena čitavih 40 metara. Zaključih da je predsjednik izvršio puč, jer je u posljednjih nekoliko dana preuzeo sve funkcije premijera, pa mu je stoga neophodna blinda i na tako kratkom potezu.


12h 30 minuta – Zove me drugar, opozicionar u pokušaju. „Smiješ li se kladiti da znam šta BN neće večeras smjeti objaviti“? Zatim rezignirano dodaje da su bijedna vremena došla, jer se mora priznati da je ultrarežimski RTRS postao objektivniji i informativniji od ostalih TV kuća iz RS. Nije ni završio, a na vrata mi dođe inkasant po pretplatu.


13h 07 minuta – Stiže sms iz Vlasenice: „U 15 časova izvodi Kraljević građane na opštu blokadu. Kakav kreten“!


14h 27 minuta – Sa balkona vidim da je blinda još uvijek pred sindikatom, a i da saobraćajci i dalje drežde kraj raskrsnica. Odnekud se čuje „Dug je put, požurite konji moji“.


15h 17 minuta – Ponovo sms iz Vlasenice: „Istjerao je narod na ulicu i rekao da mu dolazi Dodik“.


15h 30 minuta – Primjećujem da je Predsjednik napustio sindikat. Možda su dogovorili ukidanje Vlade RS; šta će nam kada on obavlja sve poslove.


16h 41 minuta – SMS broj 3 iz Vlasenice: „Rekao Kraljević da dolazi Dodik, sad je policija rastjerala sve prema Marketu, a od Mileta ni traga ni glasa. Što se budala izbruka“. Nemam komentara, a ne znam ni gdje je Market u Vlasenici. Dodik sigurno zna.


17h 02 minuta – Neko mi je proslijedio saopštenje CJB Istočno Sarajevo da je smijenjen komandir policije Sokolac Radovan Šarenac, na čijoj krsnoj slavi je šenlučio i ranjavao Mirko Čolović. Šta reći, sem da je Čolović bio precizan. Pogodio je Šarenca direktno u čelo.


17h 22 minuta – Čitam na portalu „Avaza“: „Svi članovi Općinske organizacije Stranke za BiH napustili su tu propalu partiju i potpisali pristupnicu SDP-u. To je za Avaz jučer potvrdio i potpredsjednik OO SDP-a Mirza Alijagić, koji nam je kazao da je cijela stranačka infrastruktura SBiH sada u SDP-u“. Ovi baš znaju izabrati - iz ruševine u ruinu.


18h 40 minuta – Uskoro će nekoliko derbija – od Beograda, preko Dortmunda, pa do Madrida; nema šanse da ću pokvariti sebi veče prateći šta sve ATV i BNTV neće objaviti, zbog prezauzetosti brojanjem novaca kojima su potkupljeni.