понедељак, 27. новембар 2017.

Beograd protiv Dodikove kandidature za srpskog člana Predsjedništva BiH: Bila bi to njegova fatalna greška

piše: Slobodan Vasković

Zvanični Beograd nije oduševljen mogućnošću da se Milorad Dodik kandiduje za člana Predsjedništva BiH na narednim izborima.

Ovu informaciju potvrdila su mi dva nezavisna izvora iz vrha vlasti Srbije.

"Ukoliko se Dodik kandiduje, načiniće veliku grešku", tvrde moji izvori.

Oni ističu da je njegova pozicija opterećena sankcijama SAD-a, kao i sve većom izolacijom u kojoj se lider SNSD-a nalazi. Dodaju da bi Dodikov mogući odlazak u Predsjedništvo BiH samo doprinio produbljivanju konflikata u BiH, "čemu se Srbija suprotstavlja".

Na moje pitanje da li je zvanični Beograd protiv Dodikove kandidature, kratko je odgovoreno: "Dodiku bi ta kandidatura bila fatalna greška".

Moji sagovornici nisu htjeli odgovoriti na pitanje da li će državni vrh Srbije Dodiku sugerisati da se ne kandiduje za člana Predsjedn
ištva BiH.

Sam Dodik dosad se nije jasno izjasnio oko moguće kandidature za srpskog člana Predsjedništva BiH, a izvori bliki njemu odranije tvrde da želi biti ponovo premijer RS.