уторак, 22. март 2016.

Budizam

 piše: Slobodan Vasković

1.
Vrlo sam zabrinut što je Budo Stanković doživio finansijski slom. I ostao bez prebijene. O kome ja sad da pišem? O tom Luzeru i Gubitniku?! Jednom običnom beskućniku! Dodikovom Kumu, koji uskoro neće imati ni za kifle? U boljem dijelu BiH.  


Srce mi se cijepa kad pomislim na šta je Budo spao. I kako mu se smiju u lice ostali Dodikovi tajkuni. Skroz sam pocijepane hercike kada zamislim video klip u kojem svi bježe od njega na ulici. A bježe. Na čelu sa Dodikom.

Posebno mi je žao što Budo više ne otima kao nekad; Ostah ja bez nastavka filma “Kum 1”, koji sam posvetio njemu, u vrijeme dok je harao pa otimao po 300 dunuma zemlje u Banjaluci. Kao da je Banjaluka Divlji Zapad, a Budo Pionir, Doseljenik.

I ko će sad da poziva na moju likvidaciju, kada Budo više nema ni za interneta. O Bonus paketu i da ne govorim.

Posebno mi je mučno to Dodikovo bježanje od Bude; A privijao ga je uz srce i džep dok je Budo imao. Dok je vladao Budizam: dođe Budo i otme što oči vide. Pejzaž. Fabriku. Vilu. Kuću. Auto. Geodetsku.

Za razliku od Dodika ja sam čovjek meka srca i merhametli duše, pa molim m:tel da omogući jedan telefonski broj za pomoć Budi. Na primjer 0000, pošto je Budo sada prava Nula, pa da svako, kome je do Bude stalo, taj broj okrene. Poziv marka plus PDV. Sve za Budu, Budo ni za kog!

2.
Budizam je baš uzeo maha u Republici Srpskoj.

Žrtva Budizma je i Goran Babić, bivši direktor “Hypo banke”. Džaba ga je Dodik spasavao stajući na stranu “Hypo”, a protiv korisnika “švajcaraca”, koji su od Švajcarske vidjeli samo Južni Sudan. I tamošnje načine preživljavanja.

Gdje je pogriješio Babić, zvani Mali Buda? Pa garantovao je za “Farmland”, tvrdeći da je riječ o VIP klijentu. nakon čega je “Hypo” napravila kobnu grešku i isplatila Draganu Vasiljeviću, vlasniku Farmlanda, 14 miliona KM. Koje on ne vraća, niti ima namjeru. Jer je VIP prevarant, a ne klijent.

Babić je ostao bez karijere, Hypo bez para, Farmland je odavno bez krava, ali Vasiljević i dalje vara. Sve dok postoji Ministarstvo poljoprivrede i Metuzalem, njemu nema da fali. Teku mu marke, iako iz Farmlanda odavno ne teče mlijeko. Sem ono virtuelno. Kroz papire. Punomasno, što nije baš dobro u ove posne dane.

3.
Nedavno sam svojom jurilicom na GP Gradiška stajao kraj Vasiljevićeve supersuperjurilice. Lako sam ga prepoznao. Nije imao Čarapu na glavi. Bez Čarape solidno izgleda. Pravi AlfaBuda, koji je od kompletne vlasti RS napravio Budale. Majami je njegova priča. Vrući pijesak, Topli Okean i nostalgija za Glupim Budama iz RS, kojima je odrao kožu, kao zadnjim ragama. O Grlima tu nema ni govora.
 
4.
Metuzalem je Stevo Mirjanić. Zvani još i PeroLaki, jer je prenervozan, pošto para nema. Budizam je glavna religija u Vladi RS.
Moji mljekarski izvori sa terena mi tvrde da je PeroLaki nedavno udario na Teškaša Usorac Vladimira. I poslao ga gdje ne treba. Jer se Usorac Vladimir medijima požalio da mljekari nisu zadovoljni nacrtom Pravilnika o podsticajima za 2016. godinu, da nisu zadovoljni što podsticaji iz prošle godine kasne i što neće moći obaviti zbog toga proljetnu sjetvu. Baš su nezadovoljni.

5.
Ostalo je još duga 24.7 miliona maraka iz prošle godine, a Metuzalem je rekao da će biti isplaćeni do kraja aprila. Do tada će sjetva biti završena, jer je optimalni agrotehnički rok 15. april. Nema šanse da se ovakvim tempom isplata vrate dugovi iz prošle godine do kraja aprila. Što se muzlo muzlo. Metuzalem je na mukama. Možda se sažali pa okrene 0000. Bolje nego Usorac Vladimira, kako ga ovaj ne bi potanjirao.

6.
Imam i Ptičice Pjevačice u Ministarstvu finansija. Gdje niko nije obolio od gripa. Ali jeste od Migrene. Svakodnevne. Sve teže se pronalaze pare i sve dalje su Banke koje hoće da kupe obveznice/zapise. Preporučujem da predstavnici Ministarstva finansija pokušaju sa zapisima nekog dobronamjernog Hodže. Nije baš budizam, ali jeste pragmatizam. A ima i nade.

7.
Sada u cijelosti prenosim stenogram dijaloga sa Ptičicom Pjevačicom iz Vlade RS, a glede premijerke Željke Cvijanović:
Ja: Šta radi ŽC?
PP: Pravo da ti kažem nije mi zanimljiva.
Ja: Ni meni.
PP: Bogati, koji je ono broj za pomoć Budi?
Ja: 0000
PP: Mogao sam i pretpostaviti

8.
Prvo je Dodik najavio Rezervni sastav policije, pa je Lukač nastavio da će Rezervni biti čim opreme Redovni, pa kad opreme Redovni kroz Rezervni će filtrirati kadrove za Redovni. Nije uopšte sumanuto.
Zato predlažem da uvedu i Reprizni sastav policije. Reprizni će reprizirati i on će biti filter kadrova za rezervni koji će biti filter kadrova za Redovni čim se Redovni opremi. Nema smisla, ali šta ovdje uopšte ima smisla!

9.
Sada je vrijeme za Humanitarni program na Blogu.
Pomozite Budi pozivom na broj 0000.

10.
Zamolio bih Javni servis da se i oni aktiviraju i pomognu realizujući emisiju Humanitarna TV, na kojoj bi se 24 časa in continuovrtio pozivni broj za Budu. 0000.

Kakvo je vrijeme, Humanitarna TV mogla bi pomoći i Režimu Pomozite Režimu pozivom na broj 0001!

11.
Izvjesni Lukač Dragan dobio je naknadu po osnovu nematerijalne štete u visini od 40.000 KM.
Izvjesni Lukač Dragan dobio je tu naknadu 2001. godine.
Izvjesni Lukač Dragan isplaćen je u tri navrata:
31.10.2001. - 15.000 KM
23.11.2001. - 15.000 KM
12.12.2001. - 10.000 KM
Interesantno je da u dokumentima o isplati nema sudskih troškova, niti troškova izvršenja. Ni kamata. Izvjesni Lukač Dragan je to izvrsno naplatio. U premijeri, jednoj reprizi i drugoj epizodi.