среда, 30. децембар 2015.

Vaskovićev odgovor Lukaču: Reci Srbima koji Srbin je snajperom pucao po Srbima 92. u Bosanskoj Krupi?!



Dragi moj Dragane,
džaba tebi udari na mene, jer se ja tebe ne bojim. Samo se Boga plašim.

Ti i tvoji naredbodavci na meni ste sve probali, samo me još niste ubili, a sudeći po tvom jarosnom istupu, namjerili ste se da to učinite. Samo naprijed, to će vas sigurno spasiti.

Pa ti si mi već slao Džip onog 10.09. ove godine da me satare na Vlašiću, ali mu to nije pošlo za rukom. Vješt sam vozač, iako ne toliko i vješt pješak da bih izbjegao onog tvog “vojnika” koji me nedavno udario ramenom ispred mog ulaza. Tvoji “psi” su mi za petama 24 časa dnevno, nonstop. I to ne samo meni, već i mojoj porodici. 

Ja sam tebi opsesija, ti meni nisi. 

Tvoj istup je plod tvojih frustracija, kompleksa i nemoći; Za razliku od tebe mišljenja sam da jedan Bloger nikako ne može podriti institucije RS, posebno ne MUP RS. Ti si taj koji te institucije potcjenjuješ, osim ako nemaš saznanja da su toliko slabe da ih jedan čovjek može samljeti. Opet to nije do tog čovjeka, već do onih koji su institucije doveli u takvu situaciju. A to su tvoji šefovi i ti.

Tačno je da je moj vrhunac bio 28.12., jer sam taj dan imao preko 53 hiljade ulaza na blog plus preko 30 hiljada pregleda video klipova, a ne zbog toga što sam, kako lažeš, slagao za snajperiste. Pa svi su ih vidjeli. I slikali. I jesi ih doveo da pucaju u narod. 

Kao što si u podrumu Skupštine taj dan skrio stotinu specijalaca sa namjerom da u određenom trenutku izađu pred Parlament i samelju taj isti narod.

Nisam Ja poredao Snajperiste na zgradama oko Skupštine da motre na radnike, nego Ti. Radnici za mene nisu Teroristi, ali za tebe jesu. 

Nisam ja tukao Ranku Mišić, nego tvoji gaulajteri kojima si to naredio. I to su svi vidjeli, kao što su vidjeli kako je vuku po skupštinskom patosu.

Ja to jesam objavio na Blogu, ali Ti si to naredio.

Kad si već toliko sposoban i nepodriven, zašto nisi 27.04.2015. spasio život policajcu Draganu Đuriću u Zvorniku i spriječio ranjavanje još dvojice - Željka Gajića i Steve Milovanovića, a imao si informaciju o napadu na tu Policijsku stanicu šest mjeseci prije nego se napad desio. Tu informaciju sam ja objavio i to je ono što tebe žulja, kao što sam raskrinkao tvoju lažnu priču o pripremi terorističkog napada u Janji kod Bijeljine.

Tačno je da ja nisam prolio kap krvi u ratu, ni svoje, a ni tuđe. Ali zato su svoju krv lili moj otac, brat, pokojna sestra, svi ujaci, svi stričevi, rođaci bliži i dalji. Neki od njih su izgubili i život.

Niko od njih, niti njihove porodice,  danas nemaju bazen ispred kuće poput tebe, niti je iko od njih suvlasnik hotela u centru grada kao ti.

Ne zato što su nesposobni, već što nisu KRIMINALCI poput tebe.

A ti jesi Kriminalac i to Kapitalac. 

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko pa odgovori KO JE UBIO KAJTEZOVIĆ JASMINA, iz naselja Ruža u Bihaću, prije početka ratnih dejstava 1992. godine? Da li si to bio ti?!

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko pa odgovori KOJI SRBIN JE, ZAJEDNO SA RAMOM BRKIĆEM, EMIROM SELIMOVIĆEM, IBRAHIMOM HODŽIĆEM ZVANIM BAJKO, ŠEFIKOM SMLATIĆEM, JASMINOM NUHANOVIĆEM I IRFANOM SARAČEVIĆEM BIO NA POČETKU RATA U JEDINICI ZIKE KADRIĆA? DA LI SI TO BIO TI?    

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko pa odgovori KOJI SRBIN JE NA POČETKU RATNIH DEJSTAVA U BOSANSKOJ KRUPI, U SASTAVU JEDINICE ZIKE KADRIĆA, PUCAO PO SRBIMA? I TO IZ SNAJPERA!
Da li si to bio Ti?

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko pa reci, kojeg Srbina je ZIKINA GRUPA PREBACILA NA SRPSKU TERITORIJU, KAKO GA NE BI STIGLA OSVETA ZBOG UBISTVA JASMINA KAJTEZOVIĆA?
Da li si to bio ti?

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko, pa reci koliko puta si se nakon rata sreo sa Hamdijom Abdićem Tigrom, koji je prolio hektolitre srpske krvi. Meni si rekao samo dvaput, od čega jednom u “Majveju”, a ja tvrdim da si se sreo sa njim nakon rata najmanje 25 puta. I sređivao si mu medicinske dokumente da ne ide u zatvor na izdržavanje kazne. Da mi nećeš Hamdiju sada “svezati” da me makne?!

Kad smo već kod prolivanja krvi, hajde budi dobar dečko, pa reci kako je moguće da si ti Dragan Lukač izgubio sudski spor (kleveta) od Drage Jajčevića (broj 71 0 p 079856 10 p), a Drago Jajčević ti je u lice, u prostorijama Komunalne policije u Banjaluci, rekao da si nakon rata “sa svojim momcima” njegov objekat digao u vazduh, da mu je, nakon rata, onemogućavan ostanak u Banjaluci, da su mu napadani roditelji, da mu je zbog napada podlegla tetka i da si TI Dragan Lukač Jedan od Organizatora Napada na Njega!

“Vaš šef Dragan Lukač je 1998. godine minirao moju kuću, dok su u njoj bili moji roditelji”, rekao ti je Jajčević u lice pred svjedocima.

Ti si ga tužio i izgubio spor. Kako?

Jajčević te još nazvao “Fašistom”.

Šta ćeš uraditi Dragane da zaštitiš Ustavni poredak RS, Institucije RS i Podrivanje MUP-a RS i Instuticja RS od mene Blogera?

Hoćeš li me ubiti kao životinju koje ubijaš po lovištima kada se iznerviraš?
Hoćeš li mi minirati stan?
Hoćeš li pozvati Tigra?


Radi šta hoćeš, ali ti si poražen. I ti i tvoji Šefovi Zločinci. Sa mnom kako bude i šta bude!