четвртак, 27. август 2015.

Dva Papka, Orić, Dodikova analitika i Crna dama

Piše: Slobodan Vasković

Dva Papka
Takozvana Opozicija iznijela je dokaze da je audio snimak na kojem premijerka Željka Cvijanović govori o kupovini poslanika autentičan. Tako su „Dva Papka“ potvrđena, a pitanje šta će učiniti Cvijanovićka ili, pak, Režim nakon ove potvrde je deplasirano. Jer neće učiniti ništa, nakon što su srušili ustavni poredak RS, uništili kredibilitet MUP RS i Specijalnog tužilaštva RS, a od Narodne skupštine RS napravili buvlju pijacu.

Pravo pitanje je šta će učiniti tzv. Opozicija i da li će i nakon potvrde o autentičnosti snimka nastaviti sa „Nojevim sindromom“ i ostati u parlamentu, koji je pretvoren u poprište najmizernije kupovine ljudskih duša?!

Ostanu li samo će dodatno učvrstiti Vlast Papaka i potvrditi da nisu dorasli odgovornostima koje pozicija narodnog poslanika suštinski nosi!

Optužnica
Tužilaštvo BiH ojačalo je sopstveni temelj podizanjem optužnice protiv Nasera Orića. Sada je na redu Sud BiH.

Bude li optužnica i potvrđena biće to težak udarac snagama koje u velikoj mjeri kontrolišu ove institucije, jer će pokazati smanjenje njihovog upliva. Primarno SDA.

Istovremeno, biće to i težak udarac zagovornicima referenduma o Sudu i Tužilaštvu BiH, jer su na „slučaju Orić“ najsnažnije argumentovali svoja htijenja. Kako i zašto rušiti institucije koje su konačno dovele Orića pred lice pravde?

Dodikova analitika i procjene
Dodik je ubijeđen da će opstati na čelu RS i on i njegov Režim. Nedavno je u uskom stranačkom krugu saopštio svoje viđenje situacije i opozicije.

Dodik o Zapadu: „SAD će nas prihvatiti, tu nema nikakve sumnje. Srbija i RS su im glavni oslonac na Balkanu u borbi protiv Islamske države. Vučić će to sada sa Bajdenom samo potvrditi. To znači da mi ulazimo u Savjet ministara najdalje do Nove godine. Ulazimo stoposto. SAD su svjesne da jedino SNSD ima dovoljno jaku strukturu da sprovede što se dogovorimo“.

Dodik o Vučiću: „Vučić i ja radimo sve zajedno. Nema nikakvih nesporazuma među nama. Čak me zvao da idem sa njim kod Merkelove. Odbio sam, rekao sam -  ti si Šef, prvi među nama, ti sam treba da ideš. Naša saradnja će se nastaviti jednakim intenzitetom. Nije tačno da mu je rečeno da se odmakne od mene. Neće se valjda primaći onom Bosiću“?

Dodik o Opoziciji: „Oni su potpuno nesposobni i razbijeni. SDS se raspada, a nemaju ni kadrova da ih postave u Sarajevu. Ponekog su namirili, a nezadovoljstvo je ogromno. Uskoro će ih napustiti još neki značajni članovi. Bosić ničim ne vlada, Šarović vodi svoju politiku, a Mićić je priča za sebe. Oni nemaju snage ni za šta, a posebno ne da urade bilo šta ozbiljno.

Ivanića i PDP ništa više ne interesuje, jer su se u Sarajevu namirili. Njima su bitne funkcije i dobre plate, a izvan toga ih se ništa ne tiče. Đerić je nezadovoljan, jer mu je Ivanić obećao mjesto zamjenika direktora OSE, pa ga je slagao. Postaviće Buhu. Ali Đerić u PDP ne znači ništa. Ivanić je zadovoljio Crnatka, Borenovića i još nekoliko svojih poltrona i sada će da dembeliše.

Čavića su Bosić i Ivanić potpuno otkačili. Nisu mu ništa dali, samo su ga zloupotrijebili i šutnuli.

Dodik o Cvijanovićki i Tegeltiji: „Svjestan sam da je ona nesposobna, a on kriminalac. Ali ne isplati mi se još da ih smjenjujem. Neko će morati biti odgovoran ukoliko dođe do problema sa isplatama. Neki dan sam im j... m.... Došli i pitaju šta ćemo za pare? Pa nisam vam ja poštar da vam donosim pare. Zato ste vi imenovani. Nađite pare kako znate, to je vaš posao.

Dodik o Radojičiću: Igor? Ma taj nema m... ni za šta!

Dodik o Banci Srpske: Banku će kupiti američki fond u kojem su ruske pare. Imaju milijarde. I poslovanje im je čisto. Unijeće u RS najmanje 300 miliona evra. 

Smak
Preminuo je Boris Aranđelović, pjevač „Smaka“. Ključni stubovi moje generacije padaju polako jedan za drugim. Život...
Borisu neka je laka crna zemlja, a vama svako dobro.
Za kraj Crna dama!