недеља, 16. август 2015.

„Crni bombarder“ iznad Klekovače

Piše: Slobodan Vasković

Zvao me moj drug Mišo Balaban, urednik Radija „Slobodni Drvar“. Obavještava me da „Crni bombarder“, kako još zovu taj Radio, ponovo emituje. I to sa visova Klekovače. I drugih planina.

„Prebacili smo konjima opremu“, upućuje me i tvrdi da stanicu sada ne mogu nikako naći.
„Najvažnije mi je da su mladi sve to preuzeli, a ja ću pomagati još malo. Kad preuzmu skroz, vraćam se lovu. Jarčevi me čekaju“, reče mi.

Još mi je ispričao da su podijelili dvjesta majica sa natpisom „Slobodni Drvar“, da su „planule“, ali da opozicija nije bila u prvim redovima.

Mišo kritikuje vlast u Drvaru, ali ne štedi ni opoziciju. Svugdje li je žalosna ta opoziciona priča.

Klekovača je pružila utočište „Crnom bombarderu“, nakon što je RAK toj Radio stanici, iza koje stoje slobodnomisleći ljudi, zabranio rad.