субота, 16. мај 2015.

Bili Piton i drugi put tužio Vaskovića

piše: Slobodan Vasković

Iskustvo mi pokazuje da su najveći kriminalci u Republici Srpskoj ujedno i najtankoćutnije ličnosti, podložne stresu i snažnim duševnim bolovima.

Potvrđuje to i lično Bili Piton, alijas Zoran Tegeltija, zvijezda Mrkonjićkog Klana, najmoćnijeg kriminalnog ganga u Republici Srpskoj.

Bili Piton je posebno osjetljiv, pa je u tužbi (napisanoj 20.04. o.g.; Sudu dostavljenoj 12.05. o.g., a meni uručenoj 15.05.o.g.) naveo da je „doživio stres i pretrpio jaku duševnu bol“, te zahtijeva da mu Bolesnom isplatim 10.500 KM.

Odavno me ne iznenađuje japanska preciznost Osnovnog suda u Banjaluci, kada su tužbe protiv mene u pitanju, još manje namjera Bilija Pitona da mi otme pare, jer mu je to standardni posao. Otimanje. A naotimao se, čak i od novca namijenjenog za sahranu penzionera. O čemu sam detaljno pisao, a i nastaviću.

Bili Piton tvrdi da nije omogućio iznošenje 12 miliona KM iz RS (vidi nastavak teksta), ni on ni njegova supruga Dušanka Tegeltija, poznata kao i Boni.

Da je sva šteta Bilijevog rada u tih 12 miliona, ne bi to ni bilo strašno, ali, nažalost, nije. Mrkonjićki klan opljačkao je desetine miliona KM, i čini to i dalje, a Bili Piton je vihorni napadač te Ekipe.

Kad smo već kod Bilija Pitona i Mrkonjićkog klana, oni ne prestaju da vrše pritisak na sve one koji ih bilo gdje pomenu, a ne prezaju da preko svojih seiza p(r)ozivaju i visoke funkcionere RS, o čemu posjedujem čvrste dokaze i svjedočenja.

Bahatost Klana je neviđenih razmjera, što i ne čudi, jer su savladali i u mišiju rupu natjerali i Milorada Dodika. Za kojeg tvrde da ga imaju „u šaci“, zbog RK „Boska“. O tom potom.



Budući da sam dobre volje, u večernjem izdanju Bloga, sve pod matricom "Nećemo tako Bili", objaviću kako je Bili Piton, zajedno sa Aleksandrom Džombićem i jednim preosvećenim Vladikom „počistio“ 600.000 KM iz Budžeta RS.