петак, 15. мај 2015.

Pingvin u Vaskoviću prepoznao Doktora Dulitla

piše: Slobodan Vasković

Maida Hrstić, Pingvin i Nada Tešanović
Volim ovakve dane: Probudim se, napišem tekst, ne uzburkam javnost, jer sam nebitan, zatim slobodno hodam, jer me niko ne tretira.

Odem tako do RK „Boska“ da sa Ljiljom i kćerkom popijem kafu.

Samo što srknuh kratku s mlijekom naiđe Staša Košarac. Uljudno me pozdravi: „Zdravo Slobo, kako si“?!

Uljudno otpozdravim; Staša ode sa nekom kesom u ruci. Ljilja u čudu. Ne zbog mene, zbog Staše.

Nastavim piti kafu, zvoni telefon, „Teheran“ na vezi: malo kriminal, malo korupcija, ide priča kao mlijeko.

Kad u pola razgovora sa „Teheranom“ ka mom stolu, za kojim su još uvijek Ljilja i kći, sjuri se sredovječna dobrodržeća Individua. Sva u crnom.

„Jeste li trebali razgovor sa mnom; Ne?!“, obrati mi se.
„Nisam“, odgovorim poprilično začuđen.
Ja sam Pingvin“, reče Individua.
„Pa neka ste Pingvin“, kažem ja, jer sam demokrata.
„Ja sam Pingvin“, insistirala je Individua.
„Pa i djelujete kao Pingvin“, odgovorih joj, iskreno iznenađen sadržajnošću misli Pingvina.

Pingvin ljutito i demonstrativno odgega, a ja kao Dodktor Dulitl ostah zapanjen. 

„Teheran“ je sve čuo.
„Šta je, sad te i Pingvini napadaju“, upita Glas iz „Teherana“.

"Kad  sam Betmen. U Gotamu"!

Ko je Pingvin?

Pingvin je Slavica Grebenar, vlasnika slastičarne Pingvin“.
(I, da ne bude zabune, nisam sjedio u Pingvinu, kada mi je Pingvin dolepršao za sto.)

“Pingvin” je posredstvom IRB RS realizovao ukupno pet kredita i inkasirao 3.299.000 konvertibilnih maraka. Pingvin ne vraća kredite.

O tome je pisao “Žurnal”, a ja prenio tekst. Ostalo vam je poznato.

Tekst je na linku, a dan će izvjesno biti uspješan, jer su na redu veće Zvjeri. 

Vezani tekst: POVLAŠTENE FIRME U RS: "Pingvin" je novac za zapošljavanje uložio u otpuštanje radnika?
http://slobodanvaskovic.blogspot.com/2015/03/povlastene-firme-u-rs-pingvin-je-novac.html