субота, 6. децембар 2014.

UPOZORENJE: Poplava lažnih Fejsbuk profila i stranica Slobodana Vaskovića

Piše: Slobodan Vasković

Lažna FB stranica
Režimski Štazi svakoga dana u svakom pogledu sve više napreduje.
Juče su napravili moj lažni FB profil, a večeras su otvorili i moju lažnu FB stranicu – Slobodan Vasković Blog.

Sad na lažnoj stranici obavještavaju korisnike Fejsbuka da je to moja prava stranica, kojom ću ja da se borim protiv svog lažnog profila.

Očito je ovdje riječ o režimskoj ujdurmi, tu dileme nema, kojom pokušavaju da odvuku pažnju od tema, kojima se svakodnevno bavim, ali pokušaju i da u dijalog uvuku neke javne ličnosti, da bi ih pokušali kompromitovati.

Da budem iskren, baš me briga za njihove ciljeve, a zbog ljudi koji redovno čitaju moj blog imam obavezu da obavijestim šta je na djelu.

Učiniću to još sada i više se neću baviti tim lažnim FB profilima, jer to i jeste cilj autora Štazi službe Režima.

Iskreno, mene te psihopate ne mogu nasekirati. Potpuno su promašili metu. Njihov problem nisam ja, već Savez za promjene koji će napraviti vlast na nivou BiH, a u kojoj neće biti SNSD-a.

Njihov problem nisam ja, već Igor Radojičić i još osam poslanika SNSD-a, za koje je pitanje dana kada će napustiti tu stranku.

Njihov problem nisam ja, već potpuni finansijski, ekonomski, privredni i svaki drugi kolaps Republike Srpske.

Grčki scenario je Zemlja Dembelija šta će se ovdje desiti do marta sledeće godine. Ukoliko psihopate, koje prave moje lažne FB profile, smatraju da će bolesnim aktom krađe tuđeg identiteta spriječiti raspad Režima, SNSD-a i potpuno razotkrivanje organizovane i sistemske pljačke Republike Srpske, onda su bolesniji nego što se može i zamisliti i riječima opisati.
Njihovo djelovanje najbolji je pokazatelj te propasti, a iskazivanje kompleksa i frustracija pravljenjem lažnih profila, jeste svjedočenje da im dolazi brzi kraj.
Više o toj bagri neću ni riječi.

Nemam FB profil, nemam svoju stranicu na FB - Slobodan Vasković Blog, niti ću ih ikada imati. Objavljujem tekstove isključivo na svom blogu i jedina relevantna adresa je www.slobodanvaskovic.blogspot.com