понедељак, 24. новембар 2014.

Slobodan Vasković otpisao Nataši Tešanović, direktorici ATV-a

Najdraža Nataša,
fino je od Vas što ste odgovorili.

Primjećujem da ste, kako ste to i naveli, dugo, predugo razmišljali o tome, pa ste čak stavili sutrašnji datum. Da biste mi, valjda, pokazali da Vam je sat bio dug kao godina.

Očito je i da se, bez ikakvih validnih dokaza, predstavljate kao osoba koja daje sertifikate o normalnosti, što je tipično za Skorojeviće i pripadnike Režima, što već dugih osam godina sebi dozvoljavaju raznorazne mentalne akrobacije. Ako razumijete u Vašoj Zgražavajućoj Normalnosti na šta konkretno mislim.  

Ako ste Vi zgroženi mojim pisanjem, ne znači da su i drugi. A Vi hoćete da kažete da ti drugi valjda nisu normalni. Vrlo nisko od jedne tako Normalne Osobe, kakvom se želite predstaviti.

Zgražavajuće Normalna Nataša, sve što sam napisao o Vama, Vašoj kući i njenim zaposlenim sam detaljno provjerio, dokumentovao i nikada ništa nisam insinuirao, slagao, niti izmislio. Posebno ne etiketirao, jer to je Vaša vrlina, kojom odiše Vaše pismo/slika, što ste mi ga uputili danas, a napisali ste ga sutra.

Znate Vi to odlično, kao što znate da je Vaš blizak saradnik i suvlasnik ATV-a Darko Aleksić pod optužbom za pranje milionskih svota. Znaju to i svi oni koji su pročitali moje tekstove o „Mreži plus“, „Programu plus“, SVRSA i drugim medijskim agencijama, upetljanim u navedene prevare. U čiju mrežu je uhvaćen i ATV. A takvih je mnogo! Premnogo do mjere da ste ne samo Zgroženi, već, vjerujem, i Zabrinuti.

Kada ste Vi Čistunica kakvom se predstavljate, što ne objaviste u Vijestima ATV-a da je Darko Aleksić suvlasnik ATV-a? Nemam pojma da li su Normalni, po Vašem Slobodnom Uvjerenju, zgroženi tim činom, a i nije me briga. Ja nisam zgrožen. Dapače, očekivao sam jedan takav gaf.

Što se tiče Vaših tvrdnji da sve radite po zakonu, to je Vaš lični stav, kojem sam ja mnogo puta u protekle tri godine suprotstavio vrlo vrlo čvrste dokaze i brojne dokumente. Koji su Vaš izneseni stav smrvili u prah i pepeo. I dalje će ga mrviti, ako se tu još ima šta za smrviti.

Draga Gospođo, kada se već ineteresujete za optužne prijedloge za klevetu, podnesene protiv mene, evo prilike da Vas obavijestim da vodim u tim sporovima. Kao pobjednik. A nemam ni advokata, ni Režim iza sebe poput Vas.

Samo u poslednjih nekoliko mjeseci, raznorazni Tužitelji povukli su šest tužbi protiv mene. Među njima i bivši ministar policije Stanislav Čađo, koji se nije ni pojavio na ročištu. Kao ni njegov advokat. Shvatili su da nemaju šanse sa mnom. Čak ni na Sudu.

Pomenuli ste Najnormalnija Nataša „dva radna spora“ koja ima ATV, čiji se, kako ih nazivate, vinovnici više uzdaju u moju pomoć i „korumpiranost pojedinaca u pravosuđu umjesto u pravo i pravdu“.

Lako mi je zaključiti da Vi sebi dozvoljavate egzibiciju da određujete i šta je pravo i pravda i da korumpiranim nazivate one koji ne presuđuju u skladu sa Vašim viđenjem prava i pravde.

Žalosti me što, Draga Zgražavajuće Normalna Nataša, sebe smatrate vještom; Što pogrešno mislite da umijete ispisati panegirike sami sebi, što mislite da uopšte znate pisati, a ne uviđate da ste, u svom sricanju, žalosni do mjere da bih zaplakao za Vama i Vašim doživljajem same sebe. I to iskreno, u tolikoj mjeri da jecam dok ukucavam, na zamrljanoj tastaturi, ove riječi: Draga Nataša – Vinovnici dva radna spora koja niste završili su ujedno i suvlasnici ATV-a. Njih troje imaju po osam posto udjela u vlasništvu ATV-a (ukupno 24%). A Vi ste ih izbacili kao da nikada nisu vidjeli ATV, a kamoli je stvarali. Jer su Vas upitali GDJE SU PARE OD MREŽE PLUS!   

Kako ste neupućeni, da Vas, Najdraža Nataša podsjetim: ZBOG PRANJA PARA PREKO MREŽE PLUS PRIVOĐEN JE I PRITVARAN DARKO ALEKSIĆ, VAŠ NAJBLIŽI SARADNIK.


Draga Nataša, uviđate li da ti Vinovnici Radnih Sporova, suvlasnici četrvtine ATV-a, i po Vašem ličnom ubjeđenju u meni vide Pravednika. Hvala Vam na tom priznanju. Zbog toga sam večeras tako obziran prema Vama. 

Od Vas je, Mila moja Nataša, vrlo lijepo što mi ne prijetite; Ta dovoljno je bio Vaš Brat i onaj novinarski Klovn. Što se tiče Vašeg prezira prema skrivanju u „virtuelnom prostoru“, nemam pojma o čemu govorite. Osim ako ne zborite o onim Vašim levatima koji su se na Fejsbuku kuražili na mene, vjerujući da su sakriveni. Nadajući se da ih neću vidjeti. Kakvi Levati. Zato ste u pravu  i ovdje se slažemo. I ja ih, poput Vas, prezirem i to iz dna duše.

Cijenim da Vašim navođenjem „neostvarenih pisaca, novinara“ koji su duboko nesrećni što im nijedna, kako kažete, ozbiljna kuća ne nudi nikakav angažman ciljate na onog Vašeg novinarskog Klovna. I tu ste potpuno u pravu: njemu nijedna ozbiljna TV kuća ne bi dala posao. Što dovoljno govori o ATV-u i kvalitetu koji nudite i imate.

Ostajte mi zdravo, Draga Nataša. Uskoro ću Vam ponovo pisati. Vrlo konkretno, kao i do sada.

Vaš Slobodan Vasković