субота, 15. новембар 2014.

Audio/Željka Cvijanović: Kupili smo dvojicu, Šukalovi su papci


Piše: Slobodan Vasković
Željka Cvijanović, premijerka Republike Srpske, u širem stranačkom društvu je ustvrdila da je SNSD „kupio dva poslanika“, ne precizirajući koji su to poslanici i iz kojih stranaka.

Jedna od njenih sagovornica nazvala je poslanike Adama Šukala pogrdnim imenom, oslovljavajući ih „papcima“, a u razgovoru se kreira i medijska akcija u kojoj bi se obrušili na bosanski/bošnjački jezik.

Ovaj audio zapis je korpus delikt kako nisko je pala vlast u RS, kakav je nivo njihove komunikacije, ali i na šta su sve spremni da bi opstali na vlasti.
Poslušajte, pa zaključke donesite sami.

Transkript razgovora Željke Cvijanović sa stranačkim drugaricama:
Cvijanović: ...pa ne možeš insistirati ništa tu...

Prvi ženski Glas: to su sigurno ona dva papka...

Cvijanović: ... pa jeste iz Šukalove stranke. Zato smo mi kupili drugu dvojicu, pa ćemo vidjeti jesmo li ih kvalitetno kupili... Ako oni izdaju imamo drugu dvojicu. Eto.

Prvi ženski Glas: ...pa ja tebe htjela pitat možemo li mi isforsirati onu priču da idemo..., jer mi smo već vrbovali Miloša Kovačevića da krene na medije sa pričom bosanski/bošnjački jezik

Cvijanović: ... pa nek ide naravno, ko mu brani, ali to je do akademske zajednice to da priča i da objašnjava da se napravi emisija

Drugi ženski Glas: ...slušajući tu znamo mi da ne škripi nigdje, jebi ga...

Cvijanović: Pa jebi ga, škripi tu sa tom dvojicom što su nesigurna, što puno traže, ucjenjuju, ima traži da bude direktor... to nije čak ni stav politički...