петак, 10. октобар 2014.

UPOZORENJE UPOZORENJE REŽIM NAPRAVIO LAŽNI BLOG SLOBODANA VASKOVIĆA


UPOZORENJE: Osobe u službi Režima pokušavaju ukrasti identitet Slobodana Vaskovića i srušiti moj blog. Ne želim navoditi šta su tačno učinili, jer im je to i cilj, kako bih ja popularisao njihov kriminalni projekat. Jedina tačna adresa mog bloga jeste www.slobodanvaskovic.blogspot.com

Cijela akcija traje od 18.septembra, a sastoji se u sljedećem: napravili su blog identičan mom, nazvali ga mojim imenom, stavili moju sliku na njega, a iz url adrese izbacili jedno od slova iz mog imena...

Do večeras su postovali moje tekstove u kojima sam kritikovao opoziciju, a druge ne; veceras su lažirali tekst pod naslovom "TV duel: Tadć nikakav" i potpisali mene. JA NISAM NAPISAO TAJ TEKST, VEĆ SPINDOKTORI MILORADA DODIKA. 
Već satima taj lažni tekst šalju na brojne FB adrese i u inbox-e. To, ponavljam, nije moj tekst, već pisanija Dodikovih medijskih protuva.

Već danima ulažu veliki novac u reklamu tog lažnog bloga. Mnogi od vas su to primijetili i pozivali me, ali nisam htio javno da reagujem da ne bih davao na značaju toj bolesnoj ujdurmi.

Ne mogu, kako stvari stoje, ni zamisliti šta još sve pokušavaju napraviti i šta su sve spremni učiniti da bi me spriječili da objavljujem.
 
Ne mogu ni opisati koliko mi se takav jedan odvratni postupak, što krađa identiteta jeste, gadi.

Ovaj prljavi postupak pokazuje stvarno lice Režima, spremnog na svako zlo, samo da bi sačuvali oteto.

On, istovremeno, pokazuje i koliko im je moj blog smetnja, a pokušaj krađe identiteta sam po sebi višestruko potvrđuje i pečati sve ono što sam objavio o kriminalu i korupciji raznoraznih zvaničnika.

Kriminalni postupak Režimskih spin idiota svjedoči i koliko pojma nemaju šta da rade: uz ogroman novac koji razbacuju, brojne medije koje kontrolišu, svu silu FB profila, portala, tviter naloga, odlučili su se za kampanju krađe identiteta. Vrišteća nemoć bagre.

Mogao bih ja sada da likujem zbog ovog direktnog napada i proglašavam se i Vojvodom i Serdarom, ali do likovanja mi nije, jer nad tako bijednim postupkom čovjek može ostati samo zabezeknut. I zapanjen od pomisli šta su Režimski dželati spremni sve učiniti - podmetnuti narkotike, razne perverzije, bombu, eksploziv, napasti djecu, porodicu, premlatiti, oteti..., počiniti svako zlo za koje procijene da može odložiti neumitan kraj što im se približava!

Pokušaj krađe identiteta jednog blogera, osim niskosti Režima, pokazuje i količinu njihovog straha od nadolazećih promjena. A taj strah je već u rangu Paranoje.  

Ja ću nastaviti da radim kao i dosad, a sve vas pozivam da provjerite url adresu, ukoliko vam se učini da nešto nije u skladu sa uobičajenim.

Ova Režimska ujdurma još je jedan od dokaza da je Dodik u TV duelu sa Tadićem loše prošao.
Ponavljam, moja validna adresa je www.slobodanvaskovic.blogspot.com