недеља, 28. септембар 2014.

Rajko Vasić, član Dodikovog Izbornog štaba, otkrio unutarstranačke neprijatelje SNSD-a: Cvijanovićeva vodi, prati je Golićka

Piše: Labudovo Jezero

Nakon što sam objavio informaciju da je Milorad Dodik raspustio svoj Izborni štab (i odmah sastavio novi) demantovao me je lično Milorad Dodik.
Njegov demanti nije mi bitan, jer je netačan.

Mnogo je važniji Rebus tekst Rajka Vasića, člana Dodikovog Izbornog štaba, koji je pisan na Enigmi.
Nekako sam uspio dokučiti imena dobrog dijela „grupe zavjerenika“ protiv Slavka Mitrovića, Dodikovog najmračnijeg alter ega.

Rajkov tekst, pod naslovom Pozadina eksplozive „Raspuštanje Glavnog izbornog štaba SNSD“, možete pročitati na njegovom blogu i iskreno vam ga preporučujem, jer je jako interesantan.

Rješavajući Rebus tekst otkrićete da SNSD, osim „spoljnih“, ima i unutarstranačke neprijatelje. I Rajko ih vrlo precizno nišani, dokazujući da je SNSD jedan veliki krtičnjak.

Iskren da budem, nisam sve uspio dešifrovati, ali ću svoje zaključke iznijeti, mada sam svjestan opasnosti da bi me Rajko možda mogao demantovati objavljujući neka druga imena, primarno „krtica“ iz redova SNSD-a.

Idemo prvo sa „spoljnjim“ neprijateljima.

Labudovo jezero (draže mi je Žizela) je Slobodan Vasković.

Nasip je Vlado Trišić.

Jajčanka je Suzana Rađen-Todorić.

Hil je Hil.

Kratež ne znam ko je, a ne zna ni Rajko.

A sada „krtice“ unutar SNSD-a.

Njegovateljica bi mogla biti Srebrenka Golić.

Žućka Žbunjara mogla bi biti Željka Cvijanović.

Zoran Tegeltija je Zoran Tegeltija i ne znam što ga uopšte navodi.

Bilbord, nema biti ko drugi nego marketinška agencija „Watchout“ iz Beograda.

Što se tiče materijalnih kartica, pa svi znamo ko to dostavlja „sarajevskom ćagetu“.

Ostao je još Ipsilon. Izvan svake razumne sumnje, Ipsilon je Igor Radojičić, iako ga mi „spoljni“ iz milošte zovemo Iks, a na radnim sastancima Bond. Džejms Bond.

Iz Rajkovog Rebus teksta možete zaključiti i da ovaj trojac ima čitavu hordu poklonika unutar SNSD-a, spremnih da izdaju Dodika i koji na njegovom rušenju vrijedno rade. To je zaista tačno.