среда, 3. септембар 2014.

Ljut što narod podržava Tadića, Dodik na Manjači muzičarima koji su ga pratili nije platio ni marke

piše: Slobodan Vasković

Nakon što je doživio pravi debakl na Kočićevom zboru na Manjači, kada se okupljeni narod dosađivao i jedva čekao da završi s pjesmom i napusti šator, Milorad Dodik je potpuno izgubio živce i nije platio ni marke muzičarima koji su ga pratili.

„Nije nam dao ni marke. Ostali smo zapanjeni. Već dugi niz godina mi ga pratimo kada pjeva na zborovima i nikada se do sada nije desilo da nas Dodik ne počasti“, ispričao je jedan od muzičara, koji su svirali dok je Dodik pjesmom uzaludno pokušavao da animira prisutne.

Prema riječima mog sagovornika, ranijih godina Dodik im je uvijek davao od 200 do 500 evra, ali je ove godine bio toliko van sebe da je potpuno zaboravio da ih počasti.

„Potpuno se izbezumio kada je Ćana pozdravila rukovodstvo SDS-a i Ognjena Tadića sa pjesmom Vidovdan. Šator je eksplodirao, Dodik je izjurio“, kaže on, dodajući da je i sam bio iznenađen reakcijom naroda.

„Iskreno da ti kažem, nisam ovo očekivao, ali desilo se na moje oči. Moram ti reći da mi je bilo žao Dodika“, rekao je ovaj muzičar.

Na moje pitanje - da li mu je žao Dodika zbog honorara ili iz političkih razloga, odgovorio je da ga politika ne interesuje.

„Nije prvi put da mi je svirka propala, ali sve mi se čini da je Dodik otpjevao svoje“, zaključio je moj sagovornik.

vezani video: Dodik falširao i dosađivao narodu na Manjači