понедељак, 29. септембар 2014.

Antidijalektika: Kusturica prvo pao sa Konja na Magarca, a onda pao i sa Magarca

piše: Slobodan Vasković

Emir Kusturica odavno je pao s Konja na Magarca, a prije dva dana pao je i sa Magarca. Što ti je antidijalektika.

Prije nego što je tresnuo sa Magareta i to direktno na glavu, Pravoslavni Naturščik objavio je vrlo vrlo prljav, podmukao i septički tekst u “Blicu” o meni i Vladi Trišiću. U kom je vrlo umno i kreativno i nadasve bogougodno zaključio/konstatovao/istihovao/izliturgisao i još napisao da je Trišića, kada je bio mali, “udario vo papkom u glavu”, a da sam ja, kada sam bio slatka mala beba bebica prebica (buci, buci, buci…), “ispao babici iz ruku i udario glavom o linoleum”.

Poruka Pravoslavnog Naturščika o Trišiću i meni bila je, valjda, da se još nismo oporavili od tih udaraca.

Samo što sam ga svojim odgovorom (vidi link na kraju teksta) zalio kao kofom vode zadnje đ…, Kusturica je pao sa Magarca. I to na glavu. I pridružio se meni i Trišiću. Sa jednom malom razlikom - mi smo pali kao bebe, i dosta dobro se, cijenimo, oporavili, a on je sa Tovara tresnuo kao Matorac, pa će sve ići malo teže.

Bez obzira na to, ja mu najiskrenije želim brz oporavak i nadam se da mu poslednji u nizu padova neće ostaviti duboke traume, kao oni koji su mu se desili u poslednjih dvadesetak godina.

“Izvukao sam se ja i iz težih govana, pa ću i iz ovih",  kratko je za Telegraf rekao Kusturica.

Što se tiče ove njegove izjave, mogu jedino sa žalošću konstatovati da se iz g… u koja je upao neće izvući, ali neka mu je glava čitava. Hvala Bogu, saznajem da je i Magarac, koji je skršio Kusturicu, dobro.

vezani tekst: Na Kusturici Vasković: O Prosjacima, Pravoslavnim Naturščicima i Jadnicima