понедељак, 12. септембар 2011.

Zoran Tadić tvrdi: Stanković kroz Data Centar kontroliše sve elektronske servise Vlade RS, i tako pod kontrolom drži gotovo sve - od finansija, javnih nabavki, informacije resornih ministarstava...

piše: Slobodan Vasković

Nedavno su, (06. i 07. septembra 2011. godine), na ovom blogu objavljeni dokumenti koji svjedoče da je Slobodan Stanković, preko firme „Integra inženjering“ beskrupulozno opljačkao Radio televiziju RS, nanoseći joj milionsku štetu. „Integra“ je angažovana na izgradnji RTV doma, a interesantno je da se čelništvo RTRS nije pobunilo protiv te otimačine. Još je interesantnije da o svemu nisu obavijestili javnost, premda su to kao Javni servis bili dužni učiniti. Objavili smo i dio krivične prijave protiv Slobodana Stankovića, koju je podnio Zoran Tadić, vlasnik firme IT Professional doo iz Banjaluke, koji je morao da napusti državu zbog prijetnji i pritisaka vlasnika konzorcijuma „Integral“, jer je odbio da zajedno sa njim pljačka građane Republike Srpske. Stanković je bukvalno oteo firmu Tadiću i ugrozio njegov i život njegove porodice. Nakon objave ovih dokumenata, reagovao je Zoran Tadić, vlasnik firme IT Professional, čiju reakciju prenosimo u cijelosti.

Reakcija Zorana Tadića   

Poštovani gospodine Vasković,
bio sam veoma  iznenađen kada sam od saradnika dobio link sa objavljenim sadržajem nekih dokumenata iz naše krivične prijave Tužilaštvu BiH, protiv firme Integra Inženjering doo Banja Luka, Slobodana Stankovića i njegovih saradnika. Meni nisu poznati vaši izvori, ali ovom prilikom potvrđujem potpunu autentičnost objavljenih dokumenata. Iznenađen sam bio iz razloga, što se našao neko ko je dovoljno hrabar da objavi istinu.
To je žalosna istina, koja govori o tome, kako se neko, može postaviti iznad zakona i pravde i pomoću isključivo sile, uništiti jednu kompaniju, kompaniju IT Professional doo, koja godinama uspešno posluje u Banjaluci.

To govori o tome, da ljudi kao što je Slobodan Stanković, nemaju nikakvih moralnih principa. Oni ne poštuju ljuske granice, njih ne intersuju patnje drugih. Oni su predani isključivo vlastitoj, iskrivljenoj  percepciji prostakluka i pohlepe, i žive u vlastitoj zabludi o nedodirljivosti, nezamenljivosti i trajnosti. Oni koriste strah drugih, njihovu smanjenu mogućnost izbora, i novac koji nije njihov, da besomučno kradu i otimaju gde god im se ukaže prilika.

Nije IT Professional doo jedina kompanija koju je oštetio i uništio Slobodan Stanković, mnogo je  takvih kompanija. Ali poluge presije, koje Slobodan Stanković koristi u svome poslovanju, sprečava te kompanije da se bune, a kamoli da traže zadovoljenje sudskim putem.

Pozivamo te kompanije da se ne plaše i da se jave u naše kancelarije u Ženevi i Americi, ili na moju email adresu. Da pošalju dokumentaciju i ispričaju svoju priču, kako ih je Slobodan Stanković potkradao i maltretirao.

Ja se njih ne plašim. Ja nemam neprijatelja, i ako se bilo šta  dogodi meni ili članovima moje porodice, odgovoran je isključivo Slobodan Stanković i njegova ćerka Maja Stanković Praštalo.

Pored krivične prijave, koja je podnesena Tužilaštvi BiH, podnesene su još tri tužbe, Privrednom Sudu, za naplatu potraživanja moje kompanije IT Professional doo od kompanije Integra Inženjering doo i kompanije Integral Inženjering AD, u milionskom iznosu duga.

Moji pravnici iz inostranstva spremaju i direktnu tužbu protiv Slobodana Stankovića, Maje Stanković Praštalo, Dušana Lajšića i Dragana Bojića. Tužbu za štetu koju su navedene osobe, načinile kompaniji IT Professional doo i meni kao vlasniku te kompanije. Imamo kompletnu dokumentaciju o tome kako su to i kada pripremali, kako su to izveli. Imamo čak i video snimke i tonske zapise o događajima koji su se dogodili 28 Marta u večernjim satima, kada su, izveli bukvalnu agresiju na našu kompaniju, i preoteli naše elektronske servise, naša sredstva za rad, kompletnu pisanu i elektronsku dokumentaciju i naše radnike. Gde se jasno vidi kako Maja Stanković Praštalo izdaje naređenja da se to uradi i poziva se na naloge njenog oca Slobodana Stankovića. Oni su naredili da se svi ti dokazi unište. Ali na njihovu žalost, nije sve baš onako kako oni misle ili žele da jeste.

Kompanija IT Professional doo je poznata svima u BiH koji su u oblasti Informaciono Komunikacionih Tehnologija. Kompanija je posedovala tri akreditovane ICT akademije; Microsoft IT Academy, Cisco Systems Network Academy i VMWare Academy. Takođe je posedovala dva akreditovana testing centra Pearson VUE i Thompson Prometric. Sve su to uništila navedena lica i biće primorana da plate ogromnu štetu koju su načinili.

Deo dokaza koje posedujemo, a koji se odnose na prodaju prostora, i način formiranja cena u takozvanoj poslovnoj zgradi „Integra“ su dostavljeni Tužilaštvu BiH, a koji nedvosmisleno govore o krivičnim delima koja su načinjena. I sve to će biti takođe javno objavljeno.

Dugo sam pokušavao da shvatim, zašto je Slobodan Stanković, odlučio da se na ovako bezobziran način obračuna sa mojom firmom i sa mnom. Svoj sam posao radio pošteno i predano. Nisam politički aktivan i nisam član ni jedne političke stranke. Bilo je više nego izvesno da nije jedini razlog milionski dug koji ima prema meni i mojoj kompaniji, jer to za njega nisu velike pare. On je imao dosta drugih opcija da sa mojom firmom zatvori poslovni odnos, kao i sa mnom lično. Ali je mene trebalo po svaku cenu maknuti iz Data Centra, jer je njegova namera da kroz Data Centar kontroliše sve elektronske servise Vlade RS, i tako pod kontrolom drži gotovo sve. Od finansija, javnih nabavki, informacije resornih ministarstava... i ja mu kao malo neposlušan i kao čovek koji ima vlastite principe, nisam više bio podoban.  Angažovao je dosta resursa da bi mene uništio. Bio sam praćen danonoćno, čak je Dragan Bojić kontrolisao moje privatne bankarske račune, protivno svim mogućim zakonima. Hteli su jednostavno biti sigurni šta planiram nakon napada i jesam li dovoljno finansijski jak da se održim. Očito je da su se veoma prevarili. Ja znam za neistine koje sada pokušavaju isfabrikovati i plasirati o meni. To me ne brine, jer ko još može verovati takvom lažovu kakav je Slobodan Stanković i njegovi jadni saradnici.

Što se tiče mog posla na izgradnji Data Centra, i njegove daljnje sudbine, citiraću Dostojevskog. Njegov citat će vam sve kazati.

"Ne možete zamisliti kakva tuga i srdžba obuzimaju dušu kada veliku ideju, koju odavno poštujete kao svetinju, dohvate nevešti ljudi i izvuku je na ulicu pred glupake kakvi su i sami, i najedanput je nađete na tržnici stareži, u prljavštini, naopako nameštenu, bez proporcija, bez harmonije - kao igračku kod nerazumnog deteta, i ne možete je više prepoznati... "

Nažalost to je sudbina onoga što sam stvarao pod radnim nazivom „Data Centar Integra“
S poštovanjem
Zoran Tadić
(Nastaviće se)